Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 22:12 0 kommentarer
Hej allihopa
På torsdag så är första dagen på Kalles Kaviar cup där vi har med oss 2 lag där ett lag spelar 7 mot 7 och det andra laget spelar 9 mot 9.
Följande lag är uttagna:
7 mot 7
Hamza, Mahdi, Abdifatah, Reza, Mahir, Abdishakur, Muayad, Mustaqim, Moussa, Elias och Edwin
9 mot 9
Omar, Mayar, Melih, Leon.R, Sharif, Ali, Ibrahim, Jamal, Leon.S, Milo, Oday, Leo och Andi
Det kan ske förändringar i laguttagningarna vid skador under cupen men det informerar vi ledare ifall det sker.
Första dagen alltså torsdag är planen att alla som ska spela 9 mot 9 ska samlas på Fridhemsvallen kl 10:00 så åker vi tillsammans till Hunnebostrand. Men de som ska spela 7 mot 7 får också komma till samlingen om man vill men annars är det helt okej att komma själv till Stensnäsvallen i Bovallstrand vid kl 15:00.
Vi ledare kommer informera alla killar efter varje match när nästa samlingen är så att alla får reda på det. Om ni föräldrar har några frågor om samlingarna är det bara att höra av sig till oss ledare.
Vill även meddela att det är väldigt viktigt nu att alla föräldrar är med och ställer upp och kör så att alla kommer till matcherna för alla barn får inte plats i IFK bussen.
Som sagt är cupen under torsdag, fredag, lördag och söndag så det är väldigt viktigt att alla föräldrar hjälps åt med körningen.
Spelschema 7 mot 7 tryck på denna länk
Spelschema 9 mot 9 tryck på denna länk
Vi ses på torsdag😁
Med Vänliga Hälsningar
Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer