Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 14:50 2 kommentarer
Hej alla föräldrar,
Stort tack till alla er föräldrar som anslöt igår, det betyder mycket för barnen och oss ledare för ert engagemang.
Här kommer anteckningar från gårdagens föräldrarmöte.
● Vi ledare gör allt i laget ideellt, det betyder att vi ledare gör allt för laget frivilligt och får inte betalt.
● Ledare för laget är Nico, Ludvig och Emma.
Shkelqim har slutat.
● Ni föräldrar behöver i större utsträckning köra era barn till matcherna. Vi ledare kan inte alltid köra, vilket innebär att ni får se till att era barn kommer till matcherna. Matcher kommer att ställas om barnen inte kan ta sig till matcherna.
● Inför cuperna, både Kalles Kaviar Cup och Oddebollen bär ni föräldrar ansvaret för era barn mellan matcherna.
● Barnen behöver ha med sig lunch, mellanmål och frukt alternativt en peng för att köpa lunch. Undvik godis som mellanmål.
● Barnen kommer spela matcher på olika platser och planer under Kalles Kaviar cup. De ska vara på plats 45 minuter innan matchstart. Spelschema finns på Kalleskaviarcup.se. Ni föräldrar har ansvaret till att barnen kommer till rätt plats för match.
Hör av er vid frågor eller funderingar.
Hälsningar
Ledarna
Emma, Nico och Ludvig.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Maha Abdelrahman Idag, 15:04
Tack för er.
- Har spelare först samling i fridhem eller får de gå direkt till matchen?
- får spelare gå hem när matchen slutar eller bör de stanna där när alla matcher kommer att sluta?
Hälsningar
Emma Hagström Idag, 17:30
I samband med att vi lägger ut lagindelningen så kommer vi besvara dina frågor.
Tack för att du hörde av dig 😀